Wednesday, October 5, 2016

Eu Emissions Trading System Airlines

Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) is 'n hoeksteen van die EU onderling beleid om klimaatsverandering en die sleutel instrument vir die vermindering van kweekhuisgasvrystellings koste-doeltreffend te bestry. Dit is die wêreld se eerste groot koolstof mark en bly die grootste een. bedryf in 31 lande (al 28 EU-lande plus Ysland, Liechtenstein en Noorweë) beperk uitstoot van meer as 11,000 swaar-energie met behulp van installasies (kragstasies amp industriële plante) en aanbied bedryfstelsel tussen hierdie lande dek ongeveer 45 van die EU onderling kweekhuisgasvrystellings. A pet en handel stelsel Die EU ETS werk op die pet en handel beginsel. A cap is ingestel op die totale bedrag van sekere kweekhuisgasse wat gebruik kan word uitgestraal deur installasies wat deur die stelsel. Die pet is verminder met verloop van tyd, sodat die totale uitstoot val. Binne die cap, maatskappye ontvang of koop emissierechten wat hulle kan handel met mekaar as dit nodig is. Hulle kan ook koop beperkte hoeveelhede internasionale krediete uit-emissie spaar projekte regoor die wêreld. Die beperking op die totale aantal toelaes beskikbaar verseker dat hulle 'n waarde. Na elke jaar moet 'n maatskappy genoeg toelaes te gee aan al sy uitlatings te dek, anders swaar boetes opgelê. Indien 'n maatskappy sy uitlatings verminder, kan dit die vrye toelaes hou om sy toekomstige behoeftes te dek of anders verkoop dit aan 'n ander maatskappy wat 'n tekort aan toelaes. Trading bring buigsaamheid wat verseker uitstoot gesny waar dit die minste kos om dit te doen. 'N robuuste koolstof prys bevorder ook beleggings in skoon, lae-koolstof tegnologie. Belangrike kenmerke van fase 3 (2013-2020) Die EU ETS is nou in sy derde fase uitvoering aansienlik verskil van fases 1 en 2. Die belangrikste veranderinge is: 'n Enkele, EU-wye pet op die uitstoot van toepassing in die plek van die vorige stelsel van nasionale pette veiling is die verstek metode vir die toekenning van toelaes (in plaas van gratis toekenning), en geharmoniseerde toekenning reëls van toepassing op die toelaes nog weggegee gratis Meer sektore en gasse ingesluit as 300 miljoen toelaes ter syde te stel in die Nuwe inkomelinge Reserve aan die ontplooiing van innoverende hernubare energie tegnologie en koolstof vang en stoor te finansier deur middel van die NER 300 program sektore en gasse bedek die stelsel sluit die volgende sektore en gasse met die fokus op die uitstoot wat gemeet kan word, berig en geverifieer met 'n hoë vlak van akkuraatheid: koolstofdioksied (CO 2) van die industrie sektore krag en hitte generasie energie-intensiewe insluitend olieraffinaderye, staalwerke en produksie van yster, aluminium, metale, sement , kalk, glas, keramiek, pulp, papier, karton, sure en grootmaat organiese chemikalieë kommersiële lugvaart laggas (N 2 O) van die produksie van salpetersuur, Adipic, glyoxal en glyoxlic sure perfluorkoolstoffen (PFCs) van aluminiumproduksie Deelname aan die EU ETS is verpligtend vir maatskappye in dié sektore. maar in sommige sektore net plante bo 'n sekere grootte is ingesluit sekere klein installasies kan uitgesluit word as regerings in plek gestel fiskale of ander maatreëls wat hulle uitstoot sal sny deur 'n gelykwaardige bedrag in die sektor lugvaart, tot 2016 die EU ETS slegs van toepassing op vlugte tussen lughawens in die Europese Economische Ruimte (EER). Die lewering van uitstoot vermindering Die EU ETS het bewys dat om 'n prys op koolstof en handel daarin kan werk. Emissies van installasies in die skema val soos bedoel uitvoering maak met sowat 5 in vergelyking met die begin van fase 3 (2013) (sien 2015 syfers). In 2020. uitstoot van sektore wat deur die stelsel sal 21 laer as in 2005 wees. Die ontwikkeling van die koolstof-mark Stel in 2005, die EU ETS is die wêreld se eerste en grootste internasionale emissiehandel stelsel, rekeningkunde vir meer as 'n driekwart van die internasionale koolstof handel. Die EU ETS is ook inspireer die ontwikkeling van emissiehandel in ander lande en streke. Die EU het ten doel om die EU ETS skakel met ander versoenbaar systems. Overview Aviaso / EU-ETS verseker volledig in ooreenstemming met die EU emissiehandel stelsel wetgewing. Die sagteware ondersteun ten volle outomatiese data-insameling, en kom met adapters direk verbind met die groot lugredery IT-stelsels. Hoë kwaliteit data is behaal met meer as 50 gereed gemaak validations en kruis-tjek roetines. Behalwe al die standaard EU-ETS verslae, baie meer verslae is beskikbaar vir bykomende ontledings, koolstof rekening bestuur en ouditdoeleindes. Voordele vir operasies volle voldoen aan die EU-ETS regulasies outomatiese data-insameling High data-gehalte en kontrole volgens die vereistes EU veilige belegging vir die toekoms (sagteware sal uitgebrei word na gelang van die veranderende EU-wetgewing) Buigsame aanpassing gebaseer op die IT-stelsels en monitering planne van 'n lugredery Ouditverslae is beskikbaar vir interne en eksterne oudits Voordele vir IT bewese en lae lisensie en 'n lae bedryfskoste betroubare sagteware Verskillende ontplooiing opsies (installasie by die kliënt of ASP-hosting by Honeywell Aviaso) Adapters vir 'n paar lugredery IT-stelsels is geredelik beskikbaar Meer as 50 gereed gemaak validations / kruis-tjek roetines is beskikbaar gerapporteerde data en ooreenstemmende basis data kan gestoor word op grond van die EU-regulasies (minimum 10 jaar) Regte agtergrond die EU-ETS is 'n sentrale pilaar van die beleid klimaat EU. Die belangrikste beginsel reeds in energie-intensiewe nywerhede aangewend vir 'n paar jaar is die implementering van 'n pet en handel stelsel. Opgesom, beteken dit dat die totale toelaatbare uitstoot is beperk met verloop van tyd en emitters kan hul koolstofkrediete handel. In eenvoudige terme, koolstofkrediete is verhandelbaar finansiële instrumente, wat toestemming om een ​​ton koolstofdioksied vrystel verleen. Met die richtlijn 2008/101 / EG van 19 November 2008 het die EU ook lugvaart in die EU-ETS. As 'n gevolg, is almal vlug met bestemmings in Europa wat nodig is om te voldoen aan die EU-ETS regulasies. Die individuele dop vir 'n lugredery sal bepaal word uit die werklike 2010 data ton-kilometer (oupa-regte). Vanaf 2012 het die totale cap vir alle lugrederye sal eers verminder word deur 3 en dan deur 5. Alle lugredery operateurs wat in Europa (of in / uit Europa) moet voldoen aan die EU-ETS regulasies wees en verwag om te monitor en te voorsien ton-kilometer en uitstoot-verslae. Nie-nakoming sal lei tot 'n hoë boetes en moontlike verlies van oupa-regte. Sulke gevolge kan potensieel lei tot 'n aansienlike finansiële verliese. Verslae aan die operateur lugredery te dien moet die volgende verslae: Aviaso is uitstal by die vliegtuig Handel Airline amp Lugdiens MRO amp Bedryf IT-konferensie in Londen, Heathrow op die 25ste amp 26 Junie 2014 'n brandstofdoeltreffendheid Gevallestudie en 'n Masterclass aangebied op die eerste dag. Die gevallestudie en masterclass is aangebied deur kapt Frank Lumnitzer, Hoof van Fuel-, omgewings - en Air Traffic Management, Condor Flugdienst GmbH, en Rudolf Christen, uitvoerende hoof, Aviaso en bedek die volgende onderwerpe:. Hoekom is brandstofdoeltreffendheid bestuur belangrik Hoe om begin en organiseer 'n brandstofdoeltreffendheid verbetering program Wat brandstof besparing inisiatiewe geïmplementeer kan word Hoe om besparings te ontdek en te bestuur inisiatiewe keuse van die regte sagteware om 'n spaar brandstof program Vrae ondersteun antwoord 5 Desember 2013 Aviaso is uitstal sy produkte en dienste op die vliegtuig Handel 7 jaarlikse Flight Operations konferensie in Frankfurt op die 3de en 4 Desember 2013 'n brandstof Spaar gevallestudie is deur kapt. Carl-Philippe Combes, Veiligheid Bestuurder en brandstofdoeltreffendheid Bestuurder, Thomas Cook Airlines, met Aviaso op dag twee (Wo, 4 Desember). Hierdie gevallestudie verskaf antwoorde op belangrike vrae soos: Hoe om brandstof besparing bereik van 2-5 of meer Wat is die uitdagings vir 'n Brandstof Bestuurder Hoe om 'n brandstofverbruik program begin en hoe om te ontdek en te monitor brandstof uitstoot savingsICAO seëls lugvaart hanteer ICAOrsquos 191 lidlande het ingestem om die koolstof offset en Vermindering Skema vir Internasionale Aviation (CORSIA), met 65 statesmdashincluding die VSA, China en al die Europese Unie (EU) lande mdashsigning vir die vrywillig stadium tussen 2021 en 2026. die besluit geneem tydens die 39ste Vergadering in Montreal 6 Oktober, drie jaar nadat ICAO is getaak met vorendag te kom met 'n skema om die uitstoot lugvaart te bekamp. ldquoWe nou praktiese ooreenkoms en konsensus oor hierdie kwessie, gerugsteun deur 'n groot aantal lande wat vrywillig deelneem aan die globale mark-gebaseerde maatstaf schememdashand uit sy staanspoor gesê president rdquo Raad ICAO Olumuyiwa Benard Aliu. Oor die komende twee jaar, sal ICAO werk om uit te lê die tegniese reëls van die globale mark-gebaseerde maatreël (MBM) stelsel, wat die weg gebaan vir koolstofneutraal groei deur koolstof-verrekening, eerder as om 'n pet-en-handel stelsel baan, of 'n koolstofvrystellings belasting. ldquoThe historiese betekenis van hierdie ooreenkoms kan nie onderskat word nie. CORSIA is die eerste globale skema met 'n hele nywerheidsektor. Die CORSIA ooreenkoms jare van voorbereiding verander in 'n effektiewe oplossing vir lugrederye hul koolstofvoetspoor te bestuur, rdquo IATA DG en uitvoerende hoof Alexandre de Juniac gesê. Met 65 lande aan te meld vir die vrywillige tydperk, is CORSIA sal na verwagting sowat 80 van die globale lugredery koolstofdioksied (CO2) vrystellings bo 2020 vlakke tussen 2021 en 2035. ldquoEven state wat normaalweg nie sou verwag word om eiland nasies participatemdashsmall en verreken die ontwikkeling economiesmdashhave getoon hul verbintenis deur te meld, het gesê rdquo de Juniac. Meer vrywillige aansluiting na verwagting volg en die oorblywende ICAO state sal aan boord gekom tydens die verpligte fase in 2027. Vir 'n volledige lys van die lande wat ingestem het om deel te neem in die vrywillige tydperk, kyk hier. CORSIA sluit bepalings vir spesiale omstandighede, soos die minste ontwikkel lande, Klein eilandjies as ontwikkelende state, Landomringde ontwikkelende lande en state met 'n baie lae vlakke van internasionale lugvaart aktiwiteit. Onder die bepalings van die ooreenkoms, sal slegs vlugte na en van bedekte lande gedek. ldquoThere is nog steeds 'n baie tegniese werk om te verseker doeltreffende en doelmatige implementering en om die omgewingsintegriteit en administratiewe eenvoud van die skema te verseker. In die komende jaar sal ons nou saamwerk met die ICAO op kapasiteitsbou beide vir reguleerders en die bedryf, rdquo de Juniac gesê. Die uitstoot transaksie is betekenisvol, as die insluiting van lugvaart in die EU stelsel emissiehandel (EU ETS) 'n internasionale teenreaksie van lande wat voel dat die EU is overreaching sy jurisdiksie, dwing die EU om die omvang te intra-Europese vlugte beperk veroorsaak. ldquoEurope is voortdurend pleit globale en gekoördineerde optrede om die groei van die uitstoot lugvaart, wat anders is gestig om 300 in 2050. Vandag Europese solidariteit en deursettingsvermoë bereik spreek gelewer, rdquo Europese kommissaris vir vervoer Violeta Bulc gesê na aanleiding van die verloop van CORSIA. Bulc bygevoeg die transaksie het 'n ldquostrong review klousule, rdquo wat beteken dat die globale MBM verbeter kan word en gemaak ldquomore robuuste en ambitious. rdquo International lugvaart is een van twee sektore wat nie in laaste yearrsquos ooreenkoms Parys, maar 'n paar van die omgewing groepe gekritiseer die ICAO ooreenkoms vir die feit dat ldquoa swak start. rdquo ldquoThe dealrsquos dekking van uitstoot val heelwat minder as die lsquocarbon neutrale groei in 2020rsquo teiken belowe deur die VN se lugvaart liggaam ICAO en nywerheid, en die gebrek aan duidelike reëls vir offsets bied 'n duidelike gevaar vir die measurersquos omgewing doeltreffendheid , rdquo die vervoer amp Omgewing (TampE) lobby groep gesê. TampE bygevoeg dat slegs 20 van die totale vliegtuie CO2 tussen 2021 en 2035 sal geld ten opsigte, soos die skema slegs van toepassing op groei uitstoot. Dit is die tweede groot omgewing inisiatief vanjaar deur ICAO word ooreengekom. In Februarie, ICAOrsquos Komitee oor Aviation Environmental Protection aanbeveel koolstofdioksied sertifisering standaarde vir toekomstige vliegtuie. Hierdie is formeel deur die Raad ICAO in Junie 2016 onderskryf en die finale ICAO standaarde na verwagting vroeg in 2017.EU deal op lugredery uitstoot belasting word gepubliseer kan neem tot 2016 Die beleid het ten doel om die vliegtuig uitstoot en fyn aanbied wat produseer te veel op te verminder vlugte na en van Europa. Angel Gurria, sekretaris-generaal van die Organisasie vir Ekonomiese Samewerking en Ontwikkeling, sê die beginsel van belasting broeikasgassen word algemeen aanvaar, maar die vraag is hoe om dit toe te pas aanbied op 'n manier wat Europa en die res van die wêreld kan eens op. (Foto: Bart Jansen, USA TODAY) Hoogtepunte Story Airlines gekant plan om belasting vrystellings en uitstel gevra President Obama het wetgewing wat aanbied sou hou van die betaling van in die Europese stelsel Airlines sê die program kan ry kos Leipzig, Duitsland onderteken - Soos lande en aanbied worstel met die vermindering van broeikasgassen, amptenare Europese Unie erken dat hul baanbrekerswerk program om vrystellings lugredery te bekamp sal vertraag word, miskien tot 2016. die Europese program, bekend as die emissiehandel stelsel, het ten doel om die vliegtuig uitstoot en fyn aanbied verminder wat produseer te veel op 'n vlug na en van Europa. Hierdie maand die Europese Kommissie, wat van voorneme is en implemente wetgewing vir die lidlande, gedreig 3000000 in boetes teen Chinese en Indiese aanbied vir die versuim om die uitstoot aan te meld. Europa programme in 2005 aangeneem om vrystellings op kragsentrales en ander nywerhede te beperk, en dan toegelaat individuele plante te krediete te koop of te verkoop vir uitstoot afhangende van of hulle te veel of te min is afgee. Die uitbreiding na vliegtuie is 'n eerste vir die bedryf wat 677000000 ton koolstofdioksied verlede jaar wêreldwyd geproduseer, wat ongeveer 2 van die globale totaal, volgens die Internasionale Burgerlugvaartorganisasie (ICAO). Lande en aanbied regoor die wêreld het die program in teenstelling met die argument dit onwettig is gerig op vlugte wat begin of eindig buite Europa en dat die grootste deel van hul tyd buite Europa deurbring. Airlines waarsku ook dat dit sal opjaag kaartjiepryse. Europa het ingestem om uit te stel heffing vir uitstoot, wat veronderstel was om Januarie 1. Dit was om onderhandelaars een jaar te gee om uit te werk 'n globale kompromie op ICAO, 'n tak van die Verenigde Nasies wat beleid lugredery stel begin. Maar gesprekke is omstrede genoeg dat geen ooreenkoms is geneig tot 2016 omdat die organisasie slegs een keer vergader elke drie jaar. Ek hoop dat die ICAO sy eerste stappe sal doen op sy vergadering in September, Peter Ramsauer, Duitslande federale minister van vervoer, het die VSA vandag tydens 'n inbraak by die Internasionale Vervoer Forum jaarlikse beraad van honderde van die regering en die industrie leiers. Dit sal beslis nie die finale oplossing wees, maar ons hoop dat ons kan beskryf en saamstem oor sekere stappe in die rigting van 'n oplossing, wat finaal in 2016 Angel Gurria, sekretaris-generaal van die Organisasie vir Ekonomiese Samewerking en Ontwikkeling moet wees, geprys Europa vir die leiding die stryd teen broeikasgassen, maar het gesê 'n globale oplossing is nodig omdat vliegtuie is so 'n belangrike bedryf. Ek dink die beginsel van belasting vrystellings word algemeen aanvaar, Gurria het USA TODAY. Die vraag is hoe kan jy doen wat jy maak hulle duur genoeg om gedrag verbruiker verander. Nou is die vraag of internasionale onderhandelinge selfs 'n raamwerk en boetes wat Europa en die res van die wêreld sal aanvaar vir die beperking van die uitstoot, volgens aanbied en die omgewing advokate wag vir die antwoord terug in die Verenigde State van Amerika sal oplewer. Tot die meganisme is aangeneem, kan nie maatskappye weet wat om te doen om voor te berei vir dit, sê Annie Petsonk, internasionale raad vir die Omgewing Defense Fund. Nancy Young, vise-president van Omgewingsake vir die handel groep Airlines vir Amerika, het gesê die bedryf is op soek na spesifieke reëls op die uitstoot om 'n lappieskombers van verskillende regulasies in verskillende lande voorkom. Maar Europa se program is baie moeiliker as wat aanbied vrywillig. Van industrys oogpunt, het ons regtig wou die raamwerk van 'n baie gedetailleerde reëlboek wees, Young gesê. Die Europese program probeer om die uitstoot lugredery op twee maniere te verminder. Een daarvan was om vry krediete vir 85 van hulle uitstoot en dan vra hulle vir die oorblywende 15 van uitstoot om hulle aan te moedig om terug te sny. Die tweede was om die doel vir 'n 3 vermindering in die uitstoot van die gemiddelde van 2004 tot 2006. Intussen het Amerikaanse lugrederye verbind tot die maak van vliegtuie 1.5 doeltreffender elke jaar, grootliks deur die vervanging van ouer vliegtuie en herontwerp vlerke. Die bedryf se doel is om die groei in die uitstoot teen 2020 Amerikaanse lugrederye te stop en die regering geveg die Europese program, noem dit onwettig onder die internasionale ooreenkomste om emissies te tel op 'n vlug buite Europa. En aanbied gekla dat die geld aan die Europese koffers sal vloei sonder om spesifiek vir die omgewing. Die koste vir die bedryf betwis. Airlines waarsku dat die koste van die prys van kaartjies na raming 30 per retoerrit tussen die Verenigde State van Amerika na Europa sou verhoog. Maar akademiese studies het voorgestel dat lugrederye kan wins uit emissiehandel krediete met mekaar of van die heffing passasiers meer as wat hulle verskuldig is vir uitstoot. President Obama onderteken wetgewing van die Kongres om te verhoed dat aanbied van die betaling in die Europese stelsel. Dis wat gelei het tot Europa uitstel instellinge daarvan bewys het en op soek na 'n kompromie aan ICAO. Maar Petrus Liese, die Europese Unie afgevaardigde wat wetgewing vir die vertraging voorgestelde, gesê uitstoot lugvaart het sedert 1990 verdubbel en moet aan bande gelê. VS aanbied is verslagdoening hulle uitstoot na Europa dieselfde manier as hulle veg die program. Maar aanbied in China en Indië het geweier om dit te doen, wat vroeër vandeesmaand in totaal 3000000 teen agt Chinese aanbied en byna 40.000 teen twee Indiese aanbied Europa gelei tot boetes bedreig. China Daily berig dat Yan Mingchi, adjunk-direkteur-generaal van die beleid op die Burgerlugvaart Administrasie, het gesê sy land sal nie enige eensydige en verpligte mark maatreëls te aanvaar. 14 CONNECT Tweet 1 LinkedIn 2 Kommentaar E-pos meer te lees of Deel hierdie storie: usat. ly/12PJfbZ


No comments:

Post a Comment